0

Review KL GANGSTER 2..




Assalamualaikum, Hari ni aku nak review sikit tentang Filem KL Gangster 2, Maaf lah lambat review tentang filem ni okey... fuhhhhh Kl Gangster 2 ? dengar nama je pun dah macam gempak kan? apa lagi kalau nak full movie dia kan? apa yang aku boleh cakap tentang filem hasil karya Syamsul Yusof ni memang lah best dan tak rugi lah kalau korang pergi tengok dekat wayang, Kl gangster 2 kali ni lagi banyak aksi dan lagi penuh debaran tambahan pula effect dia gunakan sangat memuaskan ,cuma perkataan dan ada adegan yang tak berapa sesuai untuk tontonan budak-budak yang masih bawah umur lah ...



Untuk filem kl gangster 2 kali ni syamsul mengunakan abg rosyam nor hero malaya kita untuk menjadi seorang taiko besar di KL yang tidak takut dengan apa jua rintangan dan halangan yang datang... memang hebat lakonan abg rosyam nor kita ni,
Senyum lebar je abg rosyam nor kita ni kan,dah berumur pun masih bertenaga lagi....




abg malik kita pun tidak kurang hebatnya , aksi-aksi fightingnya sangat lah menerujakan dan sangat-sangat lah berkesan dan memang abg malik kita ni memang ada tokoh sebagai abg besar ...hehehehe

yang ni pula abg jai kita,rokok x habes-habes dekat mulut ,tapi tak isap pun aku tengok, gaya je lebih, tapi apa yang aku boleh cakap lakonan adi putra memang mantop, dalam kl gangster ni apa yang aku boleh nampak jai agak kurang bijak dalam melakukan sesuatu ,, agak-agak kering juga dia ni...



hah ni lah watak yang paling aku minat sekali dalam kl gangster ni, korang tau kan sapa ni ?yang si keding ni,.. ni laa abg jib yang berani mati ... tengok lah aksi terbang dia... fuhhhh macam dh setaraf filem-filem hongkong gua cakap !! hahahaha...




untuk pengarah terhebat ni apa yang aku boleh cakap , u re the best syamsul , gua harap lu buat lagi filem-filem yang gempak macam ni ye.... all the best bro ! gua support filem lu...




                                                            GUA BAGI 4.5/5 !!!
                                                                   LULUS !!


                                                                    -SBBS-

0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2009 Who am i? All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Deluxe Templates