2

1st entry aku....


                     Assalamualaikum, rasa sunyi dan sayu saat ini ditemani angin yang sepoi-sepoi bahasa, di dalam aku menulis coretan ini ku berasa bersyukur kepada yang maha esa kerana memberikan peluang lagi hidup di dunia yang indah ini, Alhamdulillah.....


untuk 1st entry aku ni,aku pun tak tahu sangat nak tulis apa, ini kira sesi pengenalan lah ye,InsyaALLAH aku akan berusaha untuk membuat entry yang bagus dan bermanfaat ya, aku harap korang semua suka lah dengan apa yang aku nak coretkan nanti ya....


haiiiihhh... banyak pula aku ni merepek meraban, hehe :) pada semua siap-siap lah kita untuk menunaikan solat subuh ya, insyaALLAH kalau di panjangkan umur aku akan menulis untuk esok hari ya....


-SBBS-

2 Comments


Welcome & happy blogging


tq you :) .. i will.. sila beri tunjuk ajar ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2009 Who am i? All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Deluxe Templates